Wynajem stołów i krzeseł Kraków

Główne magazyny mamy w Krakowie i Tarnowie, ale działamy w obrębie całej Małopolski

Odpowiednie wyposażenie namiotu na imprezę w plenerze to kluczowy element zapewniający komfort Twoim gościom. Niezależnie od tego, czy organizujesz małe spotkanie rodzinne np. chrzciny, urodziny lub poprawiny czy imprezę firmową na większą skalę, wynajem odpowiedniej ilości stołów i krzeseł stanowi kluczowy element organizacji.

W Happytent oferujemy również różne dekoracje do namiotu, aby stworzyć niezapomniany klimat na Twoim przyjęciu. Oprócz tego, znajdziesz u nas akcesoria do strefy relaksu: leżaki, stoliki oraz hamaki.

Wypożyczalnia stołów i krzeseł Kraków - dlaczego warto?

Wynajem stołów i krzeseł pozwala zaoszczędzić czas i wysiłek potrzebne na zakup i transport lub na proszenie o pomoc sąsiadów, jeśli akurat są w okolicy. Jeśli wybierasz własne meble na imprezę w plenerze, to często mogą być one ciężkie i nieporęczne. Poza tym, nie będą takie same – Happytent dostarcza jednolity i ładny zestaw mebli, które wyglądają bardzo estetycznie. Korzystając z usług wynajmu w naszej firmie, możesz skoncentrować się na innych aspektach organizacji imprezy i nie martwić się o transport lub o to, czy wyposażenie namiotu będzie pasować do całej reszty.

Ustawienie stołów i krzeseł na imprezie plenerowej

Odpowiednia aranżacja miejsc do siedzenia to bardzo ważny aspekt podczas organizacji imprezy w plenerze. Niezależnie od tego, czy organizujesz bankiet, przyjęcie rodzinne czy imprezę firmową, wygodne krzesła oraz odpowiednie stoły są kluczowe dla komfortu gości. W naszej ofercie znajdziesz możliwość ustawienia stołów i krzeseł na imprezę nawet do 100 osób.

Wynajem stołów i krzeseł cena

Cena podstawowa za wynajem krzeseł to 12 zł/ sztukę. Wynajem stołów o rozmiarze 180 x 70 cm to koszt 40 zł/sztukę. Dysponujemy ilością 100 krzeseł oraz 20 stołów, które ustawimy na Twojej imprezie tak, aby było praktycznie i komfortowo. Oferujemy wynajem namiotów z wyposażeniem na terenie Krakowa, Tarnowa i w okolicach oraz na terenie całej Małopolski, a dojazd do 15 km od naszego magazynu wliczony jest w cenę całej rezerwacji.
Jeśli organizujesz chrzciny lub urodziny na własnym podwórku, sprawdź też naszą ofertę dla przyjęcia do 25 osób lub 50 osób.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Czy firma zapewnia transport namiotów i wyposażenia?

Tak. W naszej ofercie wynajmu stołów i krzeseł, a także namiotów oferujemy usługę dostawy całego wyposażenia na miejsce Twojej imprezy. Koszt dostawy zależy od odległości, a szczegóły sprawdzisz na naszej stronie, w zakładce cennik. Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły dotyczące dostawy, kosztów opłaty oraz dostępnych terminów.

2. Czy firma zapewnia obsługę montażu i demontażu?

Oczywiście! Montaż i demontaż namiotu plenerowego wraz z wyposażeniem jest zawarta w cenie. Nie musisz się również martwić się o ustawienie stołów i krzeseł – zajmiemy się tym za Ciebie. Upewnij się, że omówiłeś tę kwestię podczas rezerwacji i podałeś nam wszystkie niezbędne informacje na temat Twojej imprezy.

3. Czy można wynająć stoły i krzesła na imprezę firmową?

Jak najbardziej. Nasza oferta jest skierowana zarówno dla imprez pod namiotem, jak również dla spotkań w mieszkaniu, na salce oraz dla eventów firmowych.

4. Czy mogę wynająć inne akcesoria eventowe wraz ze stołami i krzesłami?

Tak, oferujemy również inne dodatki na imprezę w plenerze, takie jak obrusy, dekoracje czy oświetlenie. Warto rozważyć wynajem całego pakietu, na który składają się krzesła, stoły i obrusy. Po imprezie nie musisz się także martwić praniem obrusów – my dostarczamy je do pralni, a to oznacza dla Ciebie oszczędność czasu. Jeśli potrzebujesz dodatkowych elementów do organizacji swojej imprezy, skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępne opcje oraz o koszty dodatkowych akcesoriów.

5. Jak wcześnie powinienem zarezerwować namiot lub stoły i krzesła na moją imprezę?

Zalecamy rezerwację wyposażenia na imprezę jak najwcześniej, zwłaszcza jeśli planujesz większe wydarzenie w popularnym terminie (np. w miesiącach letnich). Nie chcemy, aby zabrakło dla Ciebie wolnych terminów w kalendarzu, dlatego im wcześniej skontaktujesz się z nami, tym lepiej.

6. Co zrobić w przypadku uszkodzenia lub problemów z wynajętym wyposażeniem?

W przypadku uszkodzenia lub problemów z namiotem czy jakimkolwiek innym elementem wyposażenia, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Bezpieczeństwo Twojej imprezy jest dla nas priorytetem, dlatego przed podpisaniem umowy, upewnij się także, że omówiono warunki dotyczące ewentualnych uszkodzeń i napraw oraz, że odpowiedzieliśmy na wszystkie nurtujące Cię pytania.

GALERIA ZDJĘĆ

Zobacz zdjęcia naszych stołów i krzeseł